Jak zlepšit průchodnost MI-PAR?
asked 2015-01-31 17:17:39 +0100
Anonymous
updated 2015-01-31 18:13:12 +0100
Anonymous
Docela mě trápí nízká průchodnost předmětu MI-PAR. Zajímaly by mě náměty na to vylepšit.
asked 2015-01-31 17:17:39 +0100
Anonymous
updated 2015-01-31 18:13:12 +0100
Anonymous
Docela mě trápí nízká průchodnost předmětu MI-PAR. Zajímaly by mě náměty na to vylepšit.
Přidat hodinku čas na zkoušku. Studenti mohou již teď odcházet dříve a ti, kteří potřebují více času něco domyslet/srovnat si to, mají šanci získat body. Pokud by byl problém s oddálením začátku ústních, tak by se mohli opravovat již odevzdané písemky a nějaký dozor by zůstal na tu hodinku déle u studentů, kteří ještě píší.
jak píšou ostatní tak cvičení, kdy se budou řešit příklady co jsou v písemce za <= 8 bodů. Z nich se jedna dá dát dohromady 12 bodů a jednak se ty těžší můžou nechat na prosemináře.
Mě napadá rozdělit PARy na dva semestry. Látky je hrozné množství a za jeden semestr se to nedá stihnout probrat pořádně. Přidat cvičení, napsat cvičebnici, kde by byly různé příklady s různými parametry (WH, SF, 1-port, všeport...), aby byly jasné ty rozdíly v tom "legu".
Vlastní podpis (jméno) na písemce ohodnotit 12 body jako projev odvahy, že se student osobně dostavil na zkoušku. Věřím, že by to vedlo k průchodnosti vyšší než 50%.
Já si myslim, že by se hodila počítací cvičení. Příkladů je hodně a na proseminářích se toho moc nestihne.
Varianty:
1) Zavést cvičení jako v BI-EFA
2) Udělat z toho volitelný předmět :-)
Asked: 2015-01-31 17:17:39 +0100
Seen: 1,037 times
Last updated: Feb 09 '15