MI-TES - druhý úkol
Dá se nějak udělat ten automat z příkladu 2.2 bez toho, aby člověk měl 16 stavů a z každého 16 přechodů? Předpokládám, že to asi nějak chytřeji jde, ale zatím jsem nevymyslela jak. Co přesně znamená, že je automat receptivní a s pamětí? V přednáškách o tom nepadlo ani slovo a nebyla jsem schopná nic rozumného ve vztahu k automatům ani vygooglit.
Mimochodem, jsem jediná, komu tenhle předmět přijde hodně divně sestavenej?
Protože nemám odpověď na celou otázku, píšu komentář: „receptivní“ znamená, že pro každý vstup něco vrátí. „S pamětí“ znamená, že výstup záleží nejen na současném vstupu, ale i na předchozích (jako jsme dělali obvody s pamětí v SAPech).
Miro Hrončok ( 2014-10-17 12:54:49 +0100 )editA ne, nejsi jediná.
Miro Hrončok ( 2014-10-17 12:55:09 +0100 )editPředmět MI-TES už od začátku MI programu na FITu hledá podobu, která by nevolala po zkratce MI-WTF. Za mě to tak bylo taky. Předmět byl svým způsobem zajímavý a pěkně odpřednášený, ale dodnes nevím, o čem byl a co je to vlastně ten systém (dostal jsem A). Mám za to, že základní problém byl v tom, že MI-TES byl v akreditaci jako povinný předmět, tak ho dost dobře nešlo úplně zlikvidovat nebo k nepoznání přepracovat. Ale snad se nemýlím, že letos mají probíhat reakreditace magisterského programu, tak třeba...
(Edit: Teď se dívám na současné přednášky a co vidím, to se mi dost líbí.)
Josef Kokeš ( 2014-10-17 15:05:25 +0100 )edit