Ask Your Question
2

MGR příjmačky - zpětná vazba - matematicky nekorektně zadané příklady?

asked 2015-06-18 20:17:53 +0100

vilestra gravatar image

updated 2015-06-21 00:37:55 +0100

Miro Hrončok gravatar image

Zdravím vespolek,

také jste se setkali s tím, že některé úlohy měli matematicky nekorektně zadané odpovědi?

Mám na mysli, takové odpovědi, které jsou podle moodle správné, ale byly zadány matematicky nekorektním jazykem, takže nebyly studentem (z důvodu nekoretního jazyka) zaškrtnuty.

Bohužel přesné příklady tu neuvedu, protože fotit se nesmělo a já si zadání neopisoval (musel bych tedy zadání tahat z paměti).

Ptám se proto, abych věděl, jestli jsem lůzr já, a nebo mám pravdu a v tom případě by bylo dobré poskytnout nějakou zpětnou vazbu k príjmacímu řízení.

edit retag flag offensive close delete

2 Answers

Sort by » oldest newest most voted
1

answered 2015-06-20 13:52:50 +0100

Miro Hrončok gravatar image

Já jsem narazil na tuto otázku:

Co dědí objekt v jazyce C++ od nadtřídy? (více správných odpovědí)

  1. atributy
  2. nic
  3. nevirtuální metody pokud něco
  4. virtuální metody pokud něco

Správně bylo všechno. Nezaškrtl jsem možnost nic, což bylo vyhodnoceno jako nesprávně nezaškrtnuté. Pan Kolář mi řekl, že tím je na mysli, že se taky může stát, že objekt nepodědí nic. Osobně mi to jako (jednoznačně) správná odpověď nepřijde.

edit flag offensive delete publish link more
0

answered 2015-06-18 20:56:40 +0100

blazicekj gravatar image

updated 2015-06-18 20:58:55 +0100

Souhlas, místy se mi formulace nelíbila. Ale to je problém zaškrtávacích testů obecně. Často to skončí tak, že člověk zaškrtne špatnou odpověď, protože žádná není správně. Je tu jen sada odpovědí, kde některé jsou více špatně než jiné. Na druhou stranu, četl jsem nějaký výzkum na téma testování, kde dělali rozbor zaškrtávacích testů - docela se myslím pro studium hodí si to najít a pročíst. Jeden z celkem osvědčených poznatků je například ten, že ve valné většině případů, pokud si člověk není jistý, je správně nejdelší odpověď, jelikož obvykle obsahuje největší množství omezujících podmínek. Dá se toho zneužívat z obou stran.

Inkriminovaný příklad z dnešního testu:

Jsou zadány 2 vektory, v = [1 0 1], u = [1 1 0], určete jejich úhel: a) pi/4 b) pi/2 c) nevim d) pi/3

Nakonec jsem se naštěstí rozhodl, že se asi bude jednat o vzájemný úhel, ale úplně klidně by to mohl být úhel vůči X, který byl pi/4. Myslím, že by to bylo uhádatelné.

Edit: Problém je taky ten, že dohlížející testy nepsali, takže zadání nevysvětlí.

edit flag offensive delete publish link more

Comments

Otázky k magisterským přijímačkám neznám, ale pokud to je tak jak píšete, tak to není dobré. :-(

A hlavně jsem měl na mysli ten komentář, co ho jeho autor smazal.

Tomáš Kalvoda ( 2015-06-18 21:21:39 +0100 )edit

Je nějaká možnost se dostat k testům a označit problematicky zadané úlohy? Papír s hesly k přístupu nám po vyplnění testu vzali, takže se teď do moodlu nedostaneme.

vilestra ( 2015-06-19 14:30:28 +0100 )edit

Zkuste se obrátit přímo na kolegu Koláře, který má magisterské přijímačky pod palcem.

Tomáš Kalvoda ( 2015-06-19 15:03:39 +0100 )edit

Jen pro doplneni - opsane prihlasovaci udaje uz stejne nefunguji. Ucty se asi po skonceni deaktivuji.

blazicekj ( 2015-06-19 15:19:51 +0100 )edit

Your answer

Please start posting your answer anonymously - your answer will be saved within the current session and published after you log in or create a new account. Please try to give a substantial answer, for discussions, please use comments and please do remember to vote (after you log in)!

Add answer

[hide preview]

Question tools

Follow
1 follower

Stats

Asked: 2015-06-18 20:17:53 +0100

Seen: 1,254 times

Last updated: Jun 20 '15