Ask Your Question

Revision history [back]

click to hide/show revision 1
initial version

posted 2014-10-17 10:42:25 +0100

MI-TES - druhý úkol

Dá se nějak udělat ten automat z příkladu 2.2 bez toho, aby člověk měl 16 stavů a z každého 16 přechodů? Předpokládám, že to asi nějak chytřeji jde, ale zatím jsem nevymyslela jak. Co přesně znamená, že je automat receptivní a s pamětí? V přednáškách o tom nepadlo ani slovo a nebyla jsem schopná nic rozumného ve vztahu k automatům ani vygooglit.

Mimochodem, jsem jediná, komu tenhle předmět přijde hodně divně sestavenej?

MI-TES - druhý úkol

Dá se nějak udělat ten automat z příkladu 2.2 bez toho, aby člověk měl 16 stavů a z každého 16 přechodů? Předpokládám, že to asi nějak chytřeji jde, ale zatím jsem nevymyslela jak. Co přesně znamená, že je automat receptivní a s pamětí? V přednáškách o tom nepadlo ani slovo a nebyla jsem schopná nic rozumného ve vztahu k automatům ani vygooglit.

Mimochodem, jsem jediná, komu tenhle předmět přijde hodně divně sestavenej?