Ask Your Question
1

Nefunguje preposielanie emailov z fit emailu

asked 2014-09-23 11:40:25 +0100

molnarriso gravatar image

updated 2014-09-23 12:02:21 +0100

Josef Kokeš gravatar image

Zdravim, v poslednom case som si vsimol, ze mi prestali chodit emaily zo skolskeho emailu na gmail. Ked som prisiel na web, tak som zistil, ze squirel mail tam uz nie je a nahradil ho roundcube. Ani za nic mi vsak nechce fungovat preposielanie na moj gmail. Postupoval som podla navodu a vytvoril som filtre, ktore by mali fungovat, ale nefunguju.

image description

Funguje vobec niekomu preposielanie na iny mail ? Dakujem

edit retag flag offensive close delete

Comments

9

V Roundcube žádný filtr nastavený nemám. Vyplnil jsem doručovací adresu v tomto formuláři https://it.fit.cvut.cz/umap/mailset.php a pošta se mi přeposílá.

Tomáš Kalvoda ( 2014-09-23 11:48:48 +0100 )edit

Bohužel ne zcela spolehlivě, některé maily se přepošlou, jen když na ně je speciální pravidlo. Bohužel nevím které.

Josef Kokeš ( 2014-09-23 11:56:51 +0100 )edit

Super upozornění na to, že změnili mail-klienta :) Já jsem si právě filtr nastavil a funguje mi - jen před tím přeposílacím filtrem nemám (narozdíl od tebe) přesun do Inboxu. Ale nevím, jestli to může ovlivnit.

Hannibal ( 2014-09-23 11:57:50 +0100 )edit
1

Mě se přeposílá snad vše (občas kouknu na webmail fitu, 100% to samozřejmě nevím).

Tomáš Kalvoda ( 2014-09-23 11:59:22 +0100 )edit

Upozornění šlo předem. Několikrát. Včetně upozornění, že se filtry nepřenesou.

Josef Kokeš ( 2014-09-23 12:00:34 +0100 )edit

Vím, že to nepřepošle spamy. Ale narazil jsem i na nějaké nespamové maily, které se mi nepřenesly, jen si fakt nepamatuju, které to byly. (Možná už to ani není pravda a teď se přepošle všechno, nevím.)

Josef Kokeš ( 2014-09-23 12:01:27 +0100 )edit
1

Prave som pozrel vsetky emaily na posledne 4 mesiace a ziadne upozornenie tam nevidim, asi nebudem jediny

molnarriso ( 2014-09-23 12:03:55 +0100 )edit

2 Answers

Sort by » oldest newest most voted
1

answered 2014-09-23 11:59:43 +0100

Josef Kokeš gravatar image

Mě přeposílání funguje dobře. Pro jistotu mám zapnutá obě přesměrování, přes https://it.fit.cvut.cz/umap/mailset.php i přes filtry (nějak jsem tam přehlédl tu volbu "all messages", tak jsem ji nahradil pomocí "matching any" s podmínkou "To" "contains" "@"; a nepoužívám "redirect message", ale "send message copy to").

edit flag offensive delete publish link more
1

answered 2014-09-28 10:50:30 +0100

Martin Matuna gravatar image

Pro uživatele Gmailu doporučuji nastavit stahování pošty přímo Gmailem - https://support.google.com/mail/answer/21289?hl=cs

Navíc lze ještě nastavit, aby se dalo odesílat emaily z FIT adresy - https://support.google.com/mail/answer/22370?hl=cs

Používám to takto druhým rokem a zatím bez jakéhokoliv problému ;)

edit flag offensive delete publish link more

Stahovábí pošty Gmailem mi nepřijde jako moc dobrý nápad. Svěřit Googlu Heslo ČVUT, kterým se leze do všech školních aplikací včetně třeba KOSu? Podle mne je správně nastavit doručovací adresu na gmail tak, jak píše pan Kalvoda. Postup při zpracování mailu na FITu napsali na http://it.fit.cvut.cz/doku/doku.php?id=mail:dorucovani. A zdá se, že s tou změnou doručovací adresou je to tak správně. Je zbytečné, aby mail šel na imap a odtud zase zpátky přes ten relay server na gmail, když tam může jít přímo.

WaageVer ( 2014-09-28 19:56:52 +0100 )edit

Your answer

Please start posting your answer anonymously - your answer will be saved within the current session and published after you log in or create a new account. Please try to give a substantial answer, for discussions, please use comments and please do remember to vote (after you log in)!

Add answer

[hide preview]

Question tools

Follow
1 follower

Stats

Asked: 2014-09-23 11:40:25 +0100

Seen: 1,095 times

Last updated: Oct 02 '14