Docela mě trápí nízká průchodnost předmětu BI-UOS. Zajímaly by mě náměty na to, jak cvičení upravit nebo co na nich říct jinak, aby se průchodnost zlepšila. Podmínkou ale je zachování stávajícího systému hodnocení, já ho ovlivnit nemohu vůbec a mám pochybnosti, jestli - vzhledem k tomu, jak je předmět akreditován - to vůbec někdo může ovlivnit. Ale pokud by problém byl jen v tom, že dostatečně nezdůrazňujeme XYZ, tak to by se napravit dalo, když o tom XYZ budeme vědět.
2 | retagged |
Docela mě trápí nízká průchodnost předmětu BI-UOS. Zajímaly by mě náměty na to, jak cvičení upravit nebo co na nich říct jinak, aby se průchodnost zlepšila. Podmínkou ale je zachování stávajícího systému hodnocení, já ho ovlivnit nemohu vůbec a mám pochybnosti, jestli - vzhledem k tomu, jak je předmět akreditován - to vůbec někdo může ovlivnit. Ale pokud by problém byl jen v tom, že dostatečně nezdůrazňujeme XYZ, tak to by se napravit dalo, když o tom XYZ budeme vědět.
3 | No.3 Revision |
[Edit 31.1.2015] Myslím, že teď je ideální příležitost pro čerstvé náměty: Předmět krátce za námi, snad ještě v živé paměti, před námi nový běh, ve kterém se můžeme poučit. Anketa hodnocení výuky je důležitá, ale její výsledky se dozvíme nejdřív v půlce semestru, takže pozdě. Pokud máte nějaké náměty k otázce, pište prosím sem. Díky.
Docela mě trápí nízká průchodnost předmětu BI-UOS. Zajímaly by mě náměty na to, jak cvičení upravit nebo co na nich říct jinak, aby se průchodnost zlepšila. Podmínkou ale je zachování stávajícího systému hodnocení, já ho ovlivnit nemohu vůbec a mám pochybnosti, jestli - vzhledem k tomu, jak je předmět akreditován - to vůbec někdo může ovlivnit. Ale pokud by problém byl jen v tom, že dostatečně nezdůrazňujeme XYZ, tak to by se napravit dalo, když o tom XYZ budeme vědět.