Ask Your Question

Revision history [back]

click to hide/show revision 1
initial version

posted 2015-02-01 11:56:08 +0100

1) Celá příprava během semestru by měla procvičovat to, co bude na zkouškovém Progtestu. Ve cvičeních se probírají většinou jen příkazy samotné nebo tyto v nějakém "drobném" kontextu. Podle mého by se ve cvičeních měly psát skripty, a to systematicky, každé cvičení skripty na cca 5 řádků !VČETNĚ! použití proměnných ve skriptech.

Takže: jako na Progtestu na závěr: zadání úkolu, tvorba proměnných v prvních řádcích skriptu a použití proměnných ve finálním příkazu, kterým se vytváří požadované prostředí (například soubor obsahující něco v požadovaném formátu, adresář/e obsahující něco).

2) Tak, jako má PA1 domácí úkoly na Progtestu, totéž by mělo být na PS1. Jedno demo pár dnů před zápočtovým testem nestačí. Toto považuji za základní nedostatek předmětu.

3) Eduxové materiály (E learning) podává pouze základ předmětu (učí nás "slovíčka" jazyka v drobném kontextu). ALE: Jak v (před)zápočtových testech během roku, tak i na závěrečném zápočtovém testu jsou na 99.9% otázky z NEZPRACOVANÝCH MATERIÁLŮ Cvičebnice a spol. Samostudium (=zpracování) těchto otázek je časově náročné, v mnohých případech není možná korekce (vytvořím si příkaz, který sice funguje, ale nemusí být správně). Pomohla by (skrytá) řešení Cvičebnice.

1) Celá příprava během semestru by měla procvičovat to, co bude na zkouškovém Progtestu. Ve cvičeních se probírají většinou jen příkazy samotné nebo tyto v nějakém "drobném" kontextu. Podle mého by se ve cvičeních měly psát skripty, a to systematicky, každé cvičení skripty na cca 5 řádků !VČETNĚ! použití proměnných ve skriptech.

Takže: jako na Progtestu na závěr: zadání úkolu, tvorba proměnných v prvních řádcích skriptu a použití proměnných ve finálním příkazu, kterým se vytváří požadované prostředí (například soubor obsahující něco v požadovaném formátu, adresář/e obsahující něco).

2) Tak, jako má PA1 domácí úkoly na Progtestu, totéž by mělo být na PS1. Jedno demo pár dnů před zápočtovým testem nestačí. Toto považuji za základní nedostatek předmětu.

3) Eduxové materiály (E learning) podává pouze základ předmětu (učí nás "slovíčka" jazyka v drobném kontextu). ALE: Jak v (před)zápočtových testech během roku, tak i na závěrečném zápočtovém testu jsou na 99.9% otázky z NEZPRACOVANÝCH MATERIÁLŮ Cvičebnice a spol. Samostudium (=zpracování) těchto otázek je časově náročné, v mnohých případech není možná korekce (vytvořím si příkaz, který sice funguje, ale nemusí být správně). Pomohla by (skrytá) řešení Cvičebnice.