Jak zlepšit průchodnost MI-PAR?
asked 2015-01-31 17:17:39 +0100
Anonymous
updated 2015-01-31 18:13:12 +0100
Anonymous
Docela mě trápí nízká průchodnost předmětu MI-PAR. Zajímaly by mě náměty na to vylepšit.
asked 2015-01-31 17:17:39 +0100
Anonymous
updated 2015-01-31 18:13:12 +0100
Anonymous
Docela mě trápí nízká průchodnost předmětu MI-PAR. Zajímaly by mě náměty na to vylepšit.
Já si myslim, že by se hodila počítací cvičení. Příkladů je hodně a na proseminářích se toho moc nestihne.
Varianty:
1) Zavést cvičení jako v BI-EFA
2) Udělat z toho volitelný předmět :-)
Přidat hodinku čas na zkoušku. Studenti mohou již teď odcházet dříve a ti, kteří potřebují více času něco domyslet/srovnat si to, mají šanci získat body. Pokud by byl problém s oddálením začátku ústních, tak by se mohli opravovat již odevzdané písemky a nějaký dozor by zůstal na tu hodinku déle u studentů, kteří ještě píší.
Mě napadá rozdělit PARy na dva semestry. Látky je hrozné množství a za jeden semestr se to nedá stihnout probrat pořádně. Přidat cvičení, napsat cvičebnici, kde by byly různé příklady s různými parametry (WH, SF, 1-port, všeport...), aby byly jasné ty rozdíly v tom "legu".
jak píšou ostatní tak cvičení, kdy se budou řešit příklady co jsou v písemce za <= 8 bodů. Z nich se jedna dá dát dohromady 12 bodů a jednak se ty těžší můžou nechat na prosemináře.
Vlastní podpis (jméno) na písemce ohodnotit 12 body jako projev odvahy, že se student osobně dostavil na zkoušku. Věřím, že by to vedlo k průchodnosti vyšší než 50%.
Asked: 2015-01-31 17:17:39 +0100
Seen: 1,037 times
Last updated: Feb 09 '15