Kombinovaná forma by svou náročností měla odpovídat prezenční formě - rozdíl by měl být jen v tom, že kombinovaná forma vychází vstříc studentům, kteří už někde pracují a nemohou chodit každý den do školy; tito studenti ovšem místo toho musí věnovat více úsilí samostudiu. Obsah předmětů je ale stejný a také zkoušky by měly být shodné.
Na vyhodnocení, které předměty jsou kritické, je ideální anketa hodnocení výuky, kde je u každého předmětu vidět, kolik na něm bylo studentů zapsaných a kolik jich nakonec úspěšně absolvovalo. Pohromadě to je vidět v aktuálním stavu vyplnění ankety, který zůstává z posledního semestru až do otevření ankety nové. Na srovnání průchodnosti stejného předmětu v BI a BIK je tam také vidět, že kombinovaní studenti nedostávají žádné výrazné úlevy, pokud jste však schopen se k samostudiu donutit, nemusíte si podle mě dělat ze slabších výsledků BIK studentů těžkou hlavu - problém je IMHO hlavně v tom, že většina kombinovaných studentů se k samostudiu nedonutí, zatímco prezenční studenty k tomu cvičící dokopou.
Ve druhém semestru jsou kritické zejména předměty BI(K)-PA2 a BI(K)-LIN. V PA2 je tradičně hlavní problém v časové náročností úloh, ale to možná mají kombinovaní studenti jinak - detaily vám řeknou cvičící těchto předmětů. V LIN je problém hlavně ve zkoušce a tam rozdíly nebudou.
2 | No.2 Revision |
Kombinovaná forma by svou náročností měla odpovídat prezenční formě - rozdíl by měl být jen v tom, že kombinovaná forma vychází vstříc studentům, kteří už někde pracují a nemohou chodit každý den do školy; tito studenti ovšem místo toho musí věnovat více úsilí samostudiu. Obsah předmětů je ale stejný a také zkoušky by měly být shodné.
Na vyhodnocení, které předměty jsou kritické, je ideální anketa hodnocení výuky, kde je u každého předmětu vidět, kolik na něm bylo studentů zapsaných a kolik jich nakonec úspěšně absolvovalo. Pohromadě to je vidět v aktuálním stavu vyplnění ankety, který zůstává z posledního semestru až do otevření ankety nové. Na srovnání průchodnosti stejného předmětu v BI a BIK je tam také vidět, že kombinovaní studenti nedostávají žádné výrazné úlevy, pokud jste však schopen se k samostudiu donutit, nemusíte si podle mě dělat ze slabších výsledků BIK studentů těžkou hlavu - problém je IMHO hlavně v tom, že většina kombinovaných studentů se k samostudiu nedonutí, zatímco prezenční studenty k tomu cvičící dokopou.
Ve druhém semestru jsou kritické zejména předměty BI(K)-PA2 a BI(K)-LIN. V PA2 je tradičně hlavní problém v časové náročností úloh, ale to možná mají kombinovaní studenti jinak - detaily vám řeknou cvičící těchto předmětů. tohoto předmětu. V LIN je problém hlavně ve zkoušce a tam rozdíly nebudou.