Nevím jestli je to nejvhodnější, ale já bych to udělal asi nějak takhle:
class RegularMatrix : public Matrix
{
RegularMatrix operator+(const RegularMatrix & secondMatrix) const
{
Matrix tmp = (Matrix)*this + secondMatrix;
return RegularMatrix(tmp...);
}
};
Sečetl bych matice pomocí operátoru rodičovské třídy a pak bych zkopíroval členské proměnné. Což by při vhodné práci s ukazateli nemuselo stát v podstatě nic.
2 | No.2 Revision |
Nevím jestli je to nejvhodnější, ale já bych to udělal asi nějak takhle:
class RegularMatrix : public Matrix
Matrix{
{
public:
RegularMatrix operator+(const RegularMatrix & secondMatrix) const
{
const{
Matrix tmp = (Matrix)*this + secondMatrix;
return RegularMatrix(tmp...);
}
};
Sečetl bych matice pomocí operátoru rodičovské třídy a pak bych zkopíroval členské proměnné. Což by při vhodné práci s ukazateli nemuselo stát v podstatě nic.