Začínám nyní BI-LIN a vidím, že existuje asynchronie mezi handouty a cvičeními = když jsem si přečetla první handout, byla jsem překvapená, že mi nebude stačit pro řešení prvního cvičení (zlatá BI=ZMA). Také se mi zdá, že některé věci (principy) lze definovat logičtějším způsobem. Jsem to jen já, kdo má pocit, že je třeba vytvořit výuku, která odpovídá této době, která je efektivnější?
2 | No.2 Revision |
Začínám nyní BI-LIN a vidím, že existuje asynchronie mezi handouty a cvičeními = když jsem si přečetla první handout, byla jsem překvapená, že mi nebude stačit pro řešení prvního cvičení (zlatá BI=ZMA). BI-ZMA). Také se mi zdá, že některé věci (principy) lze definovat logičtějším způsobem. Jsem to jen já, kdo má pocit, že je třeba vytvořit výuku, která odpovídá této době, která je efektivnější?