Za mě určitě "Rozumíme C++". Učí to efektivnějším způsobem než se učí klasicky. Což mají ověřeno na svých studentech a já to též mohu potvrdit z vlastní zkušenosti. V PA2 sem to moc nechápal, ale z té knížky si troufnu říct, že jsem to pochopil. Učí to zjednodušeně řečeno tak, že tě prvně naučí programovat na nějakých existujících třídách jako string nebo vector a poté teprve až když chápeš jak se třídy používají a k čemu jsou dobré tak se je učíš navrhovat. Což je mnohem přínosnější než je hned na začátku navrhovat a přitom si třeba ani moc nedokážeš představit jejich využití.
Pokud bys ale chtěl jet podlé té knížky, měl jí mít přečtenou alespoň z půlky ještě před začátkem 2. semestru, protože jak sem říkal, to co se v PA2 učí na začátku je v té knížce asi tak někde v půlce. Ty třídy z knihovny tě potom také učí používat, ale to už je podle mě pozdě. Stejně je minule většina lidí využila v dřívejších úlohách pokud byly povoleny, protože to s nimi bylo mnohem jednodušší.
2 | No.2 Revision |
Za mě určitě "Rozumíme C++". Učí to efektivnějším způsobem než se učí klasicky. Což mají ověřeno na svých studentech a já to též mohu potvrdit z vlastní zkušenosti. V PA2 sem to moc nechápal, ale z té knížky si troufnu říct, že jsem to pochopil. Učí to zjednodušeně řečeno tak, že tě prvně naučí programovat na nějakých existujících třídách jako string nebo vector a poté teprve až když chápeš jak se třídy používají a k čemu jsou dobré tak se je učíš navrhovat. Což je mnohem přínosnější než je hned na začátku navrhovat a přitom si třeba ani moc nedokážeš představit jejich využití.
Pokud bys ale chtěl jet podlé té knížky, měl jí mít přečtenou alespoň z půlky ještě před začátkem 2. semestru, protože jak sem říkal, to co se v PA2 učí na začátku je v té knížce asi tak někde v půlce. Ty třídy z knihovny tě potom také učí používat, ale to už je podle mě pozdě. Stejně je minule většina lidí využila v dřívejších úlohách pokud byly povoleny, protože to s nimi bylo mnohem jednodušší.
Bohužel už se ale neprodává. Můžeš si ji však půjčit v NTK.